Google it? TikTok it! Is TikTok het nieuwe Google?
TikTok Search is een gamechanger die zelfs gigant Google uitdaagt. Eva vertelt hoe je het op de juiste manier inzet als...
PIM Trendrapport 2024: de clash van het zijn
In het rapport 'de Clash van het Zijn' geeft het rapport zes trends weer, gebracht als duo's van alfa-en betatrends....
Trendrapport: de nieuwe moslimconsument
Voor het trendrapport gingen we luisteren naar jonge hoogopgeleide praktiserende moslimconsumenten en onderzochten we...
AI x Human
Ontdek hoe je als meaningful marketeer nog slimmer en creatiever kan zijn dankzij de hulp van AI.
De toekomst is vrouwelijk: van gelijkheid naar innovatie
De feminisering van onze maatschappij doemt op als cruciale noodzaak in onze snel evoluerende wereld vol innovatie.
De toekomst wordt #superdivers
10 inzichten van trendanalist Herman Konings tijdens rondetafelgesprek met vooruitziende CEO’s en CMO’s.
Nieuw Trendrapport: Neo-Demografie
In dit rapport van Futurekind part of +KOO ontdek je waarom merken consumenten beter kunnen bereiken op gedrag dan op...
Is jouw merk relevant voor Next-Gen?
Ontdek waarom ‘next-gen relevance’ over het hoofd zien een gemiste kans is. En wat je eraan kunt doen om je merk te...
Diversiteit en inclusie: mooie idealen worden harde to-do’s
Soraya Hayani vertelt waarom inzetten op diversiteit en inclusie - als vaste pijler in je marketingmix en je HR-beleid...
Short-form content inzetten voor je merk: zo doe je dat
Short-form is dè nieuwe trend in content. Eva vertelt hoe je het op de juiste manier inzet als merk.
Out now: SectorINSIGHTS #1 Rethinking Retail
Hoe kunnen retailbedrijven en -merken zich wapenen voor de nieuwe tijden? In het Rethinking Retail rapport lees je zes...
Succesvolle innovatie vraagt om empathie
Meer dan ooit is snel en succesvol innoveren van belang in een business context. Charles Decree en Tuur Devooght delen...
Een helder overzicht in de explosie van persona's dankzij AI technologie
Glenn Fellows vertelt hoe je het maximale haalt uit je persona's en je de effectiviteit in communicatie vergroot met...
Met content marketing koersvast door de permacrisis?
Geerlinde Pevenage vertelt waarom en hoe je nu best investeert in content marketing.
20 jaar LinkedIn: de evolutie van een Zwitsers zakmes
Sven Luyten vertelt hoe je de effectiviteit en zichtbaarheid op het LinkedIn platform verhoogt.
Creativiteit & emotie: waarom die twee hand in hand gaan
Seb De Roover vertelt meer over hoe creativiteit en emotie hand in hand gaan.
Invisible Puppy is trotse Google Premium Partner 2023
In februari maakte Google zijn prestigieuze lijst met ‘Premier Partners’ bekend. Opvallende Belgische nieuwkomer:...
PIM Trendrapport 2023: The age of New Futures
Ontdek 4 toekomstversnellers voor duurzame bedrijfsvisies, waarin we een evenwicht vinden tussen economische,...
Laat ons even ‘real’ zijn over … BeReal
Waaraan dankt BeReal zijn populariteit? En kan je er als merk al iets mee?
Een duurzaamheidsverslag: verplicht voor bedrijven vanaf 2024
Voor grote en middelgrote bedrijven wordt een duurzaamheidverslag verplicht vanaf 2024. Hoe maak je van deze...