
Succesvolle innovatie vraagt om empathie
Meer dan ooit is snel en succesvol innoveren van belang in een business context. Charles Decree en Tuur Devooght delen...

Een helder overzicht in de explosie van persona's dankzij AI technologie
Glenn Fellows vertelt hoe je het maximale haalt uit je persona's en je de effectiviteit in communicatie vergroot met...

Met content marketing koersvast door de permacrisis?
Geerlinde Pevenage vertelt waarom en hoe je nu best investeert in content marketing.

20 jaar LinkedIn: de evolutie van een Zwitsers zakmes
Sven Luyten vertelt hoe je de effectiviteit en zichtbaarheid op het LinkedIn platform verhoogt.

Creativiteit & emotie: waarom die twee hand in hand gaan
Seb De Roover vertelt meer over hoe creativiteit en emotie hand in hand gaan.

Invisible Puppy is trotse Google Premium Partner 2023
In februari maakte Google zijn prestigieuze lijst met ‘Premier Partners’ bekend. Opvallende Belgische nieuwkomer:...

PIM Trendrapport 2023: The age of New Futures
Ontdek 4 toekomstversnellers voor duurzame bedrijfsvisies, waarin we een evenwicht vinden tussen economische,...

Laat ons even ‘real’ zijn over … BeReal
Waaraan dankt BeReal zijn populariteit? En kan je er als merk al iets mee?

Een duurzaamheidsverslag: verplicht voor bedrijven vanaf 2024
Voor grote en middelgrote bedrijven wordt een duurzaamheidverslag verplicht vanaf 2024. Hoe maak je van deze...

Moet je als merk nu al in de metaverse stappen?
Moet je als merk ook bezig zijn met wat er zich afspeelt in deze digitale werelden? En moet elk merk de stap naar de...

Marketing in tijden van crisis
Marketing in tijden van crisis. Het vertrouwen van je klant (her)winnen en je merk doorheen de crisis loodsen. Hoe doe...

Waarom één future-proof strategie niet voldoende is
Hoe kan je merk meedeinen met de maatschappelijke trends? En waarom is het zo belangrijk meerdere toekomstscenario's te...