Skip to the main content.
Let's connect

1 min read

+KOO Podcast - Afl. 2 - Kris Hoet

De kracht van collaborative intelligence

Stel je eens voor dat bedrijven meer zouden samenwerken en minder concurreren. Welke impact zou dat hebben op businessmodellen, marketing en zelfs op de maatschappij als geheel? In de maandelijkse +KOO Podcast gaan we op zoek naar inspirerende samenwerkingen die hebben geleid tot innovatie. We duiken in verrassende combinaties op het snijvlak van technologie, creativiteit en strategie.

Host Clo Willaerts, tech blogger en digital optimist, ontmoet fascinerende gasten die je zullen inspireren en uitdagen om anders te denken. 

Abonneer je via je favoriete kanaal of scrol meteen door en bekijk en beluister de afleveringen!

Spotify

YouTube

 

Afl. 2 Kris Hoet

In aflevering 2 ontmoeten we Kris Hoet, een change agent en creative innovator met 25 jaar ervaring binnen de marketing- en communicatiewereld. 

Hij vertelt waarom collaborative intelligence meer dan ooit belangrijk is. Hoe je creatief kan omgaan met innovatie door ideeën vroeger te delen. Kris geeft tips om voor innovatie structureel ruimte te maken in je budgetten. En vertelt hoe je de kracht van 'creators' als ambassadeurs van je idee en merk slimmer benut. 

 

Shownotes

In aflevering 2 ontmoeten we Kris Hoet, een change agent en creative innovator met 25 jaar ervaring binnen de marketing- en communicatiewereld. Hij werkte onder andere voor FCB, Happiness Anywhere en Duval Guillaume. Als oprichter van WARPED helpt hij merken en hun teams op een duurzame manier meer toekomstbestendig te worden door strategische richting en creatieve oplossingen te bieden voor digitale innovatie en transformatie-uitdagingen. We gaan met Kris praten over de nieuwste innovaties en de toekomst van marketing en communicatie.

Hij vertelt waarom collaborative intelligence meer dan ooit belangrijk is. Hoe je creatief kan omgaan met innovatie door ideeën vroeger te delen. Kris geeft tips om voor innovatie structureel ruimte te maken in je budgetten. En vertelt hoe je de kracht van 'creators' als ambassadeurs van je idee en merk slimmer benut. 

Collaboration Scoops:

Dickies + Gucci 

Diesel + Durex

Fender + Wrangler