De kracht van collaborative intelligence
Stel je eens voor dat bedrijven meer zouden samenwerken en minder concurreren. Welke impact zou dat hebben op businessmodellen, marketing en zelfs op de maatschappij als geheel? In de maandelijkse +KOO Podcast gaan we op zoek naar inspirerende samenwerkingen die hebben geleid tot innovatie. We duiken in verrassende combinaties op het snijvlak van technologie, creativiteit en strategie.
Host Clo Willaerts, tech blogger en digital optimist, ontmoet fascinerende gasten die je zullen inspireren en uitdagen om anders te denken.
Abonneer je via je favoriete kanaal of scrol meteen door en bekijk en beluister de afleveringen!
Afl. 1 Kris Michiels
In aflevering 1 ontmoeten we Kris Michiels, retail en FMCG-expert met meer dan 15 jaar ervaring bij o.a. Unilever, Pepsi-Lipton en de Nationale Loterij.
Hij vertelt hoe hij groei realiseert door het opzetten van slimme ecosystemen en samenwerkingen. Hoe 'Wicked Problems' vragen om een collaboratieve aanpak op alle gebieden: data, resources, duurzaamheid.
Shownotes
In aflevering 1 ontmoeten we Kris Michiels, retail en FMCG-expert met meer dan 15 jaar ervaring bij o.a. Unilever, Pepsi-Lipton en de Nationale Loterij. Hij vertelt hoe hij groei realiseert door het opzetten van slimme ecosystemen en samenwerkingen. Hoe 'Wicked Problems' vragen om een collaboratieve aanpak op alle gebieden: data, resources, duurzaamheid.
Collaboration Scoops: