De challenge
Devos & Lemmens is een bijzonder sterk, Belgisch merk, dat begrijpt dat wat je op tafel zet, banden schept. Eten is niet alleen functioneel, maar ook emotioneel. Onze opdracht? De gezelligheid aan tafel naar de socials van het sauzenmerk brengen.
Oplossing
Een social mediaplan en bijbehorende social content voor Facebook en Instagram.
Samenwerking
WE LIKE YOU
Onze expertises
- Social media strategy
- Social media management
- Content Creation
De case
De liefde tussen de Devos & Lemmens — de iconische oprichters én mascottes van het merk — is vergelijkbaar met de liefde tussen de Belg en zijn sauzen. We horen “Aan tafel”, de bekende baseline van het merk, en denken spontaan aan mayonaise bij de frietjes, een flinke schep tartaar bij de vis of een assortiment sausjes bij de barbecue. Devos & Lemmens is zo bekend bij alle generaties Belgen dat een specifieke doelgroep afbakenen zinloos was. Daarom richtten we ons op Facebook en Instagram op een breed publiek van sausliefhebbers.
Het blije gevoel dat lekker eten aan tafel je geeft, wilden we overbrengen op deze kanalen in élke social post. Daarom kozen we voor een mix van creatieve video's en foto’s, die bijna allemaal door onze huisfotograaf gemaakt worden. In copy mag de droge humor van het merk uiteraard ook niet ontbreken. Aan tafel!