Skip to the main content.
Let's connect

1 min read

Hawaiian Pokebowl straalt op social media

De challange

Hawaiian Poké Bowl is een echt love brand. En een Belgisch succesverhaal. De restaurantketen startte in 2019 en opende sindsdien maar liefst 25 vestigingen in België en Nederland. Dat de pokébowls aanslaan is geen verrassing. Ze zijn namelijk hét perfecte alternatief voor wie houdt van een snelle hap, maar niet wil inboeten op smaak en gezondheid. En dat wilden we duidelijk maken in een social mediastrategie die past bij de filosofie van de healthy fastfoodketen.

Oplossing

Een gepaste social mediastrategie voor Facebook, Instagram en TikTok

Samenwerking

WE LIKE YOU

Onze expertises

  • Social media strategie
  • Social media management
  • Content Creation
  • Influencer marketing
  • Community management

De case

Dat iedereen gek is op de Hawaiiaanse kommetjes gevuld met smaakvolle, gezonde ingrediënten is een understatement. Toch is het vooral de doelgroep tussen 18 en 30 jaar die helemaal gewonnen is voor het concept. Om bij hen op te vallen op social, richtten we ons op Facebook, Instagram en TikTok. Met een combinatie van catchy trends, authentieke video’s en influencer marketing veroverden we in no-time hun hart — en buik. Met zeer persoonlijke community management geven we voortdurend een fikse boost aan alle kanalen en de populariteit van Hawaiian Poké Bowl.

 

 

De resultaten

Sinds onze samenwerking boomen de social kanalen van Hawaiian Poké Bowl als nooit ervoor. Met TikTok als duidelijke winnaar. Maandelijks bereiken we meer dan 3 miljoen mensen, met meer dan 500 duizend engagements per maand op Instagram, TikTok en Facebook.

Capture